به گزارش خبر گزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از bookauthority کتاب «شیمی برای صبحانه؛ علم شگفت‌انگیز در زندگی روزمره» با عنوان اصلی Chemistry for Breakfast The Amazing Science of Everyday Life منتشر شد. اگر می خواهید بدانید چیزها چگونه کار می‌کنند این اثر در زندگی روزمره‌تان تحولی عظیم به وجود می‌‌آورد. در این کتاب عجیب و غریب و بی پایان شگفت‌انگیز، دانشمند و برنده جایزه یوتیوبر، کلیر لنکووا و دکتر مای تی نگوین-کیم، از علم نهفته در پس چیزهای روزمره مانند نوشیدن آب و چیزهای نه چندان روزمره مانند سفرهای فضایی و بچه دایناسورها به ما می‌گوید. نویسندگان در این اثر به ما نشان می‌دهند که علم پشت هر چیزی است که ما انجام می‌دهیم و احساس می‌کنیم؛ بسیار قابل دسترسی و سرگرم کننده. در واقع آن‌ها به ما می‌گویند که لازم نیست دانشمند باشیم تا بتوانیم مثل هم فکر کنیم. با این اثر خوانندگان هرچیز پیرامون خود را جذاب خواهند دید. همچنین در مهمانی‌های شام باهوش‌تر به نظر خواهید رسید.

شیمی برای صبحانه، روایتگر علم در تمام ابعاد زندگی

به گزارش خبر گزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از bookauthority کتاب «شیمی برای صبحانه؛ علم شگفت‌انگیز در زندگی روزمره» با عنوان اصلی Chemistry for Breakfast The Amazing Science of Everyday Life منتشر شد.

اگر می خواهید بدانید چیزها چگونه کار می‌کنند این اثر در زندگی روزمره‌تان تحولی عظیم به وجود می‌‌آورد. در این کتاب عجیب و غریب و بی پایان شگفت‌انگیز، دانشمند و برنده جایزه یوتیوبر، کلیر لنکووا و دکتر مای تی نگوین-کیم، از علم نهفته در پس چیزهای روزمره مانند نوشیدن آب و چیزهای نه چندان روزمره مانند سفرهای فضایی و بچه دایناسورها به ما می‌گوید.

نویسندگان در این اثر به ما نشان می‌دهند که علم پشت هر چیزی است که ما انجام می‌دهیم و احساس می‌کنیم؛ بسیار قابل دسترسی و سرگرم کننده. در واقع آن‌ها به ما می‌گویند که لازم نیست دانشمند باشیم تا بتوانیم مثل هم فکر کنیم. با این اثر خوانندگان هرچیز پیرامون خود را جذاب خواهند دید. همچنین در مهمانی‌های شام باهوش‌تر به نظر خواهید رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *