هلپ دسک مشترک بین شرکت فن آورانه ایرانی و شرکای آلمانی DW

هلپ دسک مشترک بین شرکت فن آورانه ایرانی و شرکای آلمانی DW

امکان نظر دهی در مورد اخبار محصولات و … :

بازدیدکننده ها می توانند به اخبار – محصولات و یا هر مقاله و متن دیگری در سایت شما نظر دهند . این نظر ها می تواند راهگشای خوبی برای شما در جهت بهبود فعالیت هایتان باشد .

 

 

امکان لایک و دیسلایک :

امکان افزودن دکمه های لایک و دیسلایک در انتها یا ابتدای هر نوشته وجود دارد . با این امکان می توانید بفهمید کدام یک از نوشته ها – محصولات یا اخبارتان بیشترین خواهان و کمترین خواهان را دارا می باشند .

 

بخش پیامها و اطلاعیه ها :

در این بخش اطلاعیه های مهم و پیامهای مهم انتشار داده میشوند . برای نمونه می توانید از راه اندازی بخشی از شرکت اطلاعیه ای در این بخش قرار دهید یاد پیامهای تبریک و تهنیت و تسلیت را در این بخش قرار دهید .

 

Rich Site Summary (RSS):

امکان انتشار محتوا در قالب XML . که با این امکان می توانید محتوای بخش های مختلف سایت خود را در اختیار دیگران با استفاده از feedreader قرار دهید . برای این کار کافی است با برنامه های خاصی به سایت شما وصل شوند و اطلاعاتی که شما می خواهید را به دست بیاورند .

 

 

 

 

 

 

اطلاعات کارکنان وچارت سازمانی :

یکی از بخش هایی که می تواند به شناساندن هر چه بهتر شما کمک کند بخش اطلاعات کارکنان و یا همان چارت سازمانی است . با این امکان بازدید کننده می تواند به صورت گرافیکی چارت سازمانی شما را دیده و با افراد مجموعه آشناتر شود .

 

 

 

درج تبلیغات مختلف برای محصولات خاص تولیدی شرکت :

یکی از اهداف وب سایت تبلیغات 24 ساعته بدون تعطیلی محصولات شما در گستره جهانی است . برای این منظور بخش های مخلتفی تهیه شده که بهترین بازخورد را از سمت بیننده دریافت کنید .

 

 

نقشه سایت :

امکان درج نقشه سایت به صورت xml , html و راهنمای ادرس پیمایش با توجه به اهمیت این ویژگی برای موتورهای جستجو

 

خبرنامه ایمیلی و پیامکی :

این بخش میتواند آخرین مطالب سایت شما را به کاربرانی که از قبل در سایت شما ثبت نام کرده اند ایمیل کند . با این امکان می توانید کاربران را از بروزرسانی های سایت خود مطلع نمایید .

 

فرمساز :

امکان تولید فرمهای مختلف با قابلیت تعریف فیلدهای نا محدود و تعیین نوع فیلدها . به عنوان مثال تهیه فرم استخدام انلاین که کاربران بتوانند مشخصات خود را در این صفحه بارگذاری کنند .

 

 

 

آمار بازدید :

امکان مشاهده آمار بازدید از سایت شما به صورت آنلاین و لحظه ای با تعیین موقعیت جغرافیایی بازدید کننده ها . این امکان به شما خواهد گفت بازدید از سایت شما چه اندازه بوده است .

 

 

پشتیبانی به صوت تیکتینگ Help Desk :

امکان درج تیکت پشتیبانی با امکانات مختلف و پاسخگویی از طرف مدیران وب سایت به کاربران .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *