به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با حضور حامد حجتی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، محمدعلی روزبهانی رئیس حوزه هنری استان و سیدحسن یزدی‌نژاد مسئول بسیج هنرمندان قم در سالن جلسات بسیج هنرمندان، از کتاب صوتی «سربلند» زندگی‌نامه شهید حججی رونمایی شد. مسئول بسیج هنرمندان استان قم در این مراسم گفت: در کنار آثار مکتوب و تصویری باید فعالیت‌ها بر پایه صوت و آوا نیز رشد پیدا کند که بحمدالله در قم ظرفیت‌های خوبی در جامعه هنرمندان در این زمینه وجود دارد. وی تصریح کرد: کتاب صوتی «سربلند» کار خوبی از هنرمندان استان قم است که در سال‌های اخیر به‌خوبی در عرصه‌های هنری و مقاومت گام برداشته‌اند. رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به اینکه شهید حججی در ادبیات مقاومت یک نقطه عطف است، گفت: به دلیل ویژگی‌های شهید حججی و نحوه شهادت وی این شهید والامقام در تاریخ ماندگار شد و باعث علاقه‌مندی بسیاری به ادبیات مقاومت شد. حجتی ادامه داد: انتشارات شهید کاظمی کتاب «سربلند» با موضوع شهید حججی را منتشر کرده است. این کتاب در ابتدا به‌صورت مکتوب بود که با استقبال خوب مخ..

کتاب صوتی «سربلند» در قم رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با حضور حامد حجتی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، محمدعلی روزبهانی رئیس حوزه هنری استان و سیدحسن یزدی‌نژاد مسئول بسیج هنرمندان قم در سالن جلسات بسیج هنرمندان، از کتاب صوتی «سربلند» زندگی‌نامه شهید حججی رونمایی شد.

مسئول بسیج هنرمندان استان قم در این مراسم گفت: در کنار آثار مکتوب و تصویری باید فعالیت‌ها بر پایه صوت و آوا نیز رشد پیدا کند که بحمدالله در قم ظرفیت‌های خوبی در جامعه هنرمندان در این زمینه وجود دارد.

وی تصریح کرد: کتاب صوتی «سربلند» کار خوبی از هنرمندان استان قم است که در سال‌های اخیر به‌خوبی در عرصه‌های هنری و مقاومت گام برداشته‌اند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به اینکه شهید حججی در ادبیات مقاومت یک نقطه عطف است، گفت: به دلیل ویژگی‌های شهید حججی و نحوه شهادت وی این شهید والامقام در تاریخ ماندگار شد و باعث علاقه‌مندی بسیاری به ادبیات مقاومت شد.

حجتی ادامه داد: انتشارات شهید کاظمی کتاب «سربلند» با موضوع شهید حججی را منتشر کرده است. این کتاب در ابتدا به‌صورت مکتوب بود که با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و سپس کتاب صوتی آن نیز تهیه شد.

رئیس حوزه هنری استان قم در بخش دیگری از این مراسم با بیان اینکه فاصله انتشار کتاب‌های صوتی مقاومت زیاد است، گفت: یکی از ویژگی‌های کتاب صوتی «سربلند» روایت‌های مختصر است. در این خصوص کتاب صوتی کمتر منتشر شده و فاصله انتشار کتاب‌های صوتی مقاومت زیاد است و لذا باید از این آثار حمایت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *