مسئول انجمن نویسندگان جوان دزفول درباره این دو کتاب به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، گفت: دزفول شهری کهن و دارای سابقه تاریخی بالایی است و این کتاب‌ها نیز موشکافانه به بافت و فضای معماری بومی این شهر پرداخته و چگونگی دلایل ثبت جهانی این شهر را بیان می‌کنند. راضیه مقدمی‌نیا افزود: در این کتاب‌ها نویسنده سعی کرده اقلیم و جغرافیای دزفول، آداب و رسوم، غذاها و پوشش سنتی و محلی این شهر را برای مخاطبان به نمایش گذارد. وی اضافه کرد: کتاب‌های «قصر آجری» و «دزفول یاد» کتاب‌هایی مفید برای دانشجویان معماری و یا دوست‌داران این شهر کهن هستند و علاقه‌مندان برای خرید کتاب می‌توانند به کتابفروشی رشد و معراج دزفول مراجعه کنند. مقدمی‌نیا یادآور شد: کتاب «قصر آجری» در 47 صفحه و با شمارگان 1000 نسخه و کتاب «دزفول یاد» در 64 صفحه در تیراژ 1000 نسخه به چاپ رسیده است.

کتاب‌های «قصر آجری» و «دزفول یاد» در ویترین نشست

مسئول انجمن نویسندگان جوان دزفول درباره این دو کتاب به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، گفت: دزفول شهری کهن و دارای سابقه تاریخی بالایی است و این کتاب‌ها نیز موشکافانه به بافت و فضای معماری بومی این شهر پرداخته و چگونگی دلایل ثبت جهانی این شهر را بیان می‌کنند.

راضیه مقدمی‌نیا افزود: در این کتاب‌ها نویسنده سعی کرده اقلیم و جغرافیای دزفول، آداب و رسوم، غذاها و پوشش سنتی و محلی این شهر را برای مخاطبان به نمایش گذارد.

وی اضافه کرد: کتاب‌های «قصر آجری» و «دزفول یاد» کتاب‌هایی مفید برای دانشجویان معماری و یا دوست‌داران این شهر کهن هستند و علاقه‌مندان برای خرید کتاب می‌توانند به کتابفروشی رشد و معراج دزفول مراجعه کنند.

مقدمی‌نیا یادآور شد: کتاب «قصر آجری» در 47 صفحه و با شمارگان 1000 نسخه و کتاب «دزفول یاد» در 64 صفحه در تیراژ 1000 نسخه به چاپ رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *