به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر پنجشنبه (16 دی‌ماه) در بازدید از کتابخانه عمومی اقبال آشتیانی، اظهار کرد: بنده به ارتقای هرچه بیشتر حوزه فرهنگ و هنر در دوره جدید امید دارم و این عزم در دولت فرهنگی نیز وجود دارد. وی، آشتیان را زادگاه بسیاری از مفاخر کشور دانست و ادامه داد: آثار علمی شخصیت‌های بزرگ این خطه در همه کشورها گسترده بوده و نسبت به آن حس خوبی وجود دارد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر تکمیل 2 طرح نیمه‌تمام کتابخانه عمومی اقبال آشتیانی و مجتمع فرهنگی هنری علامه آشتیانی، گفت: امید است با تأمین 50 درصدی اعتبار مورد نیاز مجتمع فرهنگی هنری علامه آشتیانی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 50 درصد توسط استانداری، زمینه تکمیل و بهره‌برداری از این طرح فراهم شود. اسماعیلی افزود: بهره‌برداری از این مجتمع در شهر با عظمت آشتیان، اقدام ارزشمند فرهنگی است. وی گفت: امید است تفاهم‌نامه‌ای انجام شود تا کتابخانه آشتیان توسط استانداری یا اداره کتابخانه‌ها تکمیل شود تا در آشتیان و شهرهای اطراف برنامه‌های فرهنگی و هنری در تراز این منطقه..

رئیس‌جمهور پشتیبان‌ فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر پنجشنبه (16 دی‌ماه) در بازدید از کتابخانه عمومی اقبال آشتیانی، اظهار کرد: بنده به ارتقای هرچه بیشتر حوزه فرهنگ و هنر در دوره جدید امید دارم و این عزم در دولت فرهنگی نیز وجود دارد.

وی، آشتیان را زادگاه بسیاری از مفاخر کشور دانست و ادامه داد: آثار علمی شخصیت‌های بزرگ این خطه در همه کشورها گسترده بوده و نسبت به آن حس خوبی وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر تکمیل 2 طرح نیمه‌تمام کتابخانه عمومی اقبال آشتیانی و مجتمع فرهنگی هنری علامه آشتیانی، گفت: امید است با تأمین 50 درصدی اعتبار مورد نیاز مجتمع فرهنگی هنری علامه آشتیانی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 50 درصد توسط استانداری، زمینه تکمیل و بهره‌برداری از این طرح فراهم شود.

اسماعیلی افزود: بهره‌برداری از این مجتمع در شهر با عظمت آشتیان، اقدام ارزشمند فرهنگی است.

وی گفت: امید است تفاهم‌نامه‌ای انجام شود تا کتابخانه آشتیان توسط استانداری یا اداره کتابخانه‌ها تکمیل شود تا در آشتیان و شهرهای اطراف برنامه‌های فرهنگی و هنری در تراز این منطقه برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *