به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سومین مهرواره «آفرینش» را با شعار «آینده ساختنی است» در دو بخش آزاد و شعر طنز در سال 1400 برگزار می‌کند. با داوری آثار رسیده به دبیرخانه استانی مهرواره آفرینش، برگزیدگان استانی این رویداد ادبی راه یافته به مرحله نهایی و سومین مهرواره کشوری شعر «آفرینش»، در استان فارس، معرفی شدند. بر اساس این گزاش، فاطمه تنبیه با سه اثر«خورشید من، طلاق خاطره‌ها و با چشم‌هایت» از مرکز داراب، حنانه جعفری با دو اثر «ویرانه‌شهر و بوی خون» از مرکز شماره 4 شیراز، رکسانا زارعی با اثر «فریاد باران» از مرکز خرامه، مریم شادمان با اثر «هوا» از مرکز شماره 1 شیراز، فاطمه شمس با سه اثر «مادر، ترانه، خنده های سپیدار» از بخش مکاتبه‌ای مرکز فسا، فاطمه کشاور با 3 اثر «غدیر، مرغ بریان و آسمان بی‌روح» ار مرکز 3 شیراز، زینب ماندگاری با دو اثر «حال دل من و عشق بی‌تو» از مرکز وراوی، نغمه محمدی با اثر «شاعرانه» از مرکز 1 شیراز، سید رضا میر‌سلیمانی با دو اثر «درد و بعد از تو» از اقلید و زهرا نبوی کواری با دو اثر «پرو..

برگزیدگان سومین مهرواره شعر «آفرینش» در استان فارس معرفی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سومین مهرواره «آفرینش» را با شعار «آینده ساختنی است» در دو بخش آزاد و شعر طنز در سال 1400 برگزار می‌کند.

با داوری آثار رسیده به دبیرخانه استانی مهرواره آفرینش، برگزیدگان استانی این رویداد ادبی راه یافته به مرحله نهایی و سومین مهرواره کشوری شعر «آفرینش»، در استان فارس، معرفی شدند.

بر اساس این گزاش، فاطمه تنبیه با سه اثر«خورشید من، طلاق خاطره‌ها و با چشم‌هایت» از مرکز داراب، حنانه جعفری با دو اثر «ویرانه‌شهر و بوی خون» از مرکز شماره 4 شیراز، رکسانا زارعی با اثر «فریاد باران» از مرکز خرامه، مریم شادمان با اثر «هوا» از مرکز شماره 1 شیراز، فاطمه شمس با سه اثر «مادر، ترانه، خنده های سپیدار» از بخش مکاتبه‌ای مرکز فسا، فاطمه کشاور با 3 اثر «غدیر، مرغ بریان و آسمان بی‌روح» ار مرکز 3 شیراز، زینب ماندگاری با دو اثر «حال دل من و عشق بی‌تو» از مرکز وراوی، نغمه محمدی با اثر «شاعرانه» از مرکز 1 شیراز، سید رضا میر‌سلیمانی با دو اثر «درد و بعد از تو» از اقلید و زهرا نبوی کواری با دو اثر «پرواز و چشمه» از مرکز شماره 4 شیراز به عنوان برگزیده استانی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس معرفی شدند.

این مهرواره پس از داوری در بخش استانی به صورت ملی برگزار می‌شود و برگزیدگان استانی پس از داوری آثار در مرحله نهایی در صورت انتخاب، در مهروراه کشوری که 27 شهریور 1400 ، هم‌زمان با روز شعر و ادب فارسی برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت. مهرواره شعر «آفرینش» در مرحله استانی و کشوری غیررقابتی است و شرکت‌کنندگان رتبه‌بندی نمی‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *