جشنواره ادبی سارا

دومین دوره جشنواره ادبی سارا

دومین دوره جشنواره ادبی سارا

دومین دوره جشنواره سارا برگزار میشود

دبیرخانه جشنواره سارا برای انتخاب بهترین رمان عاشقانه سال در سال 99 فراخوان داد. این جایزه که به بهترین رمان عاشقانه سال تعلق میگیرد سال گذشته اولین دوره خود را برگزار و طی مراسمی به سه نفر در این حوزه جایزهای اهدا کرد.

دومین دوره جشنواره ادبی سارا
دومین دوره جشنواره ادبی سارا

بر طبق اعلام دبیرخانه این جشنواره در سال 99 قرار است رمانهای ژانر عاشقانه را که در سال گذشته منتشر شدهاند مورد داوری قرار دهد. شرایط شرکت در مسابقه به شرح زیر است:

تمام نویسندگانی که رمانی در ژانر عاشقانه (جوانان یا خانوادگی) منتشر کرده باشند میتوانند در این مسابقه شرکت کنند. اثر آنها باید در سال 98 منتشر شده باشد. محور اصلی رمان باید عاشقانه باشد. لازم به ذکر است هر نویسنده اگر در سال گذشته چند عنوان رمان منتشر کرده باشد فقط میتواند با یک رمان در جشنواره شرکت کند.

مهلت ارسال آثار

کسانی که شرایط لازم برای شرکت در جشنواره را دارند میتوانند تا 31 تیرماه سال جاری دو نسخه از آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

داوری آثار

آثار رسیده به دبیرخانه در دو مرحله داوری خواهند شد. در مرحله اول ده اثر به دور دوم راه پیدا کرده و در نهایت رقابت بین ده اثر نهایی برگزار میشود.

اعلام نتایج

نتایج مسابقه در سه بخش جایزه نوقلم (بهترین رمان نویسندگان کار اولی)، جایزه بهترین رمان عاشقانه سال (مخصوص نویسندگان حرفهای و صاحب چند اثر) و جایزه نگاه مخاطب (رمانی به انتخاب مخاطبان) اعلام خواهد شد. دو رمان اول یعنی نوقلم و حرفهای با رای داوران و جایزه نگاه مخاطب با رای مخاطبان انتخاب میشوند. از برگزیدگان طی مراسمی که در بهمن ماه سال جاری برگزار میشود تقدیر به عمل خواهد آمد.

ادرس ایمیل جشنواره :

taramehmandust@gmail.com

آدرس تلگرام جشنوراه :
jayzeadabisara@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *