به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت علامه محمد واعظ‌زاده خراسانی در مشهد گفت: انقلاب اسلامی و حرکتی که امام خمینی (ره) ایجاد کرد به اختلافات و چنددستگیهای مختلفی پاسخ داد که عمدتاً توسط عوامل خارجی تشدید می‌شد و امام (ره) دست استکبار را در این زمینه خوانده بود. وی ادامه داد: کنار گذاشتن اختلافات و دامن زدن به اشتراکات از ابتکارات امام (ره) بود و این موضوع در دوره زعامت رهبر فرزانه و حکیم انقلاب نیز به پختگی و بلوغ رسیده است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حرکت تقریب، چهره‌هایی نقش ماندگار دارند که از مهمترین آنها علامه واعظ‌زاده است که عمر خود را در راه تقریب گذاشت و مقام معظم رهبری هم تعابیری در خصوص این شخصیت بزرگ به کار بردند که در مورد کمتر کسی به کار می‌برند. اسماعیلی در پایان گفت: انقلاب اسلامی توانست از این ظرفیت وحدت برای پیشبرد اهداف اسلام ناب محمدی به خوبی استفاده کند.

انقلاب اسلامی توانست از ظرفیت وحدت برای پیشبرد اهداف اسلام استفاده کند

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت علامه محمد واعظ‌زاده خراسانی در مشهد گفت: انقلاب اسلامی و حرکتی که امام خمینی (ره) ایجاد کرد به اختلافات و چنددستگیهای مختلفی پاسخ داد که عمدتاً توسط عوامل خارجی تشدید می‌شد و امام (ره) دست استکبار را در این زمینه خوانده بود.

وی ادامه داد: کنار گذاشتن اختلافات و دامن زدن به اشتراکات از ابتکارات امام (ره) بود و این موضوع در دوره زعامت رهبر فرزانه و حکیم انقلاب نیز به پختگی و بلوغ رسیده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حرکت تقریب، چهره‌هایی نقش ماندگار دارند که از مهمترین آنها علامه واعظ‌زاده است که عمر خود را در راه تقریب گذاشت و مقام معظم رهبری هم تعابیری در خصوص این شخصیت بزرگ به کار بردند که در مورد کمتر کسی به کار می‌برند.

اسماعیلی در پایان گفت: انقلاب اسلامی توانست از این ظرفیت وحدت برای پیشبرد اهداف اسلام ناب محمدی به خوبی استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *