به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نخستین نشست از سلسله نشست‌های انجمن ادبی جوزا روز سه‌شنبه، نهم شهریور ماه 1400، در فرهنگسرای رازی و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود. در این نشست کتاب «صور سکوت» از آقای محمدقائم خانی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. محور این جلسه مباحث الهیّاتی، تاریخی و دینی مطرح شده در این کتاب است. صور سکوت رمانی است در 435 صفحه که با شخصیّت راحیل، دختری یهودی، حوادث صدر اسلام را روایت می‌کند. این جلسه از ساعت 17 تا 19 علاوه بر حضور نویسنده، با حضور دکتر عباس اشرفی، عضو هیأت دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگر دین‌شناسی تطبیقی و دکتر سعید طاوسی مسرور، استادیار دانشگاه علامه طباطبایی، به عنوان منتقدان محترم کتاب به آدرس میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگسرای رازی، سالن جلسات جنب واحد آموزش برگزار خواهد شد. این جلسه با رعایت کامل پروتکل‌های کرونایی برگزار خواهد شد و حضور برای عموم آزاد است؛ همچنین پخش زندۀ آن از صفحه انجمن ادبی جوزا انجام خواهد شد: https://www.instagram.com/jowzaa.association/

نخستین نشست انجمن ادبی جوزا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نخستین نشست از سلسله نشست‌های انجمن ادبی جوزا روز سه‌شنبه، نهم شهریور ماه 1400، در فرهنگسرای رازی و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

در این نشست کتاب «صور سکوت» از آقای محمدقائم خانی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. محور این جلسه مباحث الهیّاتی، تاریخی و دینی مطرح شده در این کتاب است. صور سکوت رمانی است در 435 صفحه که با شخصیّت راحیل، دختری یهودی، حوادث صدر اسلام را روایت می‌کند.

این جلسه از ساعت 17 تا 19 علاوه بر حضور نویسنده، با حضور دکتر عباس اشرفی، عضو هیأت دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگر دین‌شناسی تطبیقی و دکتر سعید طاوسی مسرور، استادیار دانشگاه علامه طباطبایی، به عنوان منتقدان محترم کتاب به آدرس میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگسرای رازی، سالن جلسات جنب واحد آموزش برگزار خواهد شد.

این جلسه با رعایت کامل پروتکل‌های کرونایی برگزار خواهد شد و حضور برای عموم آزاد است؛ همچنین پخش زندۀ آن از صفحه انجمن ادبی جوزا انجام خواهد شد:

https://www.instagram.com/jowzaa.association/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *