به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ در ششمین دوره از مسابقه داستان‌نویسی «افسانه‌ها»، علاقه‌مندان می‌توانند داستان کوتاه، داستان بلند، فیلمنامه/نمایشنامه، کمیک یا اثر تصویری (تصویرگری) خود را با محوریت یکی از سه ژانر فانتزی، علمی‌تخیلی و وحشت در مسابقه شرکت دهند. در فراخوان دبیرخانه ششمین دوره مسابقه ملی داستان‌نویسی «افسانه‌ها» آمده است که مسابقه در دو بخش اصلی و جنبی جریان دارد: در بخش اصلی، آثار کوتاه و بلند در سه ژانر فانتزی، علمی‌تخیلی و وحشت برای دبیرخانه‌ی مسابقه ارسال می‌شود و درنهایت در هر شاخه یک نفر برگزیده اعلام خواهد شد. (اثر کوتاه فانتزی، اثر بلند فانتزی، اثر کوتاه وحشت، اثر بلند وحشت، اثر کوتاه علمی‌تخیلی و اثر بلند علمی‌تخیلی.) همچنین از این دوره (ششمین دوره)، خالقان کمیک گمانه‌زن فارسی نیز در شاخه‌ی بهترین کمیک گمانه‌زن فارسی به رقابت می‌پردازند. این بخش نیز یک برنده خواهد داشت. در بخش جنبی، آثار در شاخه‌های زیر پذیرفته خواهد شد: بخش جنبی فیلمنامه/نمایشنامه (ادبیات نمایشی)، در سه ژانر نام‌برده، که یک برنده خواهد داشت. بخش جنبی نویسنده‌ی نوجوان که یک نفر برنده خواهد..

ششمین دوره مسابقه داستان‌نویسی «افسانه‌ها» فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ در ششمین دوره از مسابقه داستان‌نویسی «افسانه‌ها»، علاقه‌مندان می‌توانند داستان کوتاه، داستان بلند، فیلمنامه/نمایشنامه، کمیک یا اثر تصویری (تصویرگری) خود را با محوریت یکی از سه ژانر فانتزی، علمی‌تخیلی و وحشت در مسابقه شرکت دهند.

در فراخوان دبیرخانه ششمین دوره مسابقه ملی داستان‌نویسی «افسانه‌ها» آمده است که مسابقه در دو بخش اصلی و جنبی جریان دارد:

در بخش اصلی، آثار کوتاه و بلند در سه ژانر فانتزی، علمی‌تخیلی و وحشت برای دبیرخانه‌ی مسابقه ارسال می‌شود و درنهایت در هر شاخه یک نفر برگزیده اعلام خواهد شد. (اثر کوتاه فانتزی، اثر بلند فانتزی، اثر کوتاه وحشت، اثر بلند وحشت، اثر کوتاه علمی‌تخیلی و اثر بلند علمی‌تخیلی.) همچنین از این دوره (ششمین دوره)، خالقان کمیک گمانه‌زن فارسی نیز در شاخه‌ی بهترین کمیک گمانه‌زن فارسی به رقابت می‌پردازند. این بخش نیز یک برنده خواهد داشت.

در بخش جنبی، آثار در شاخه‌های زیر پذیرفته خواهد شد:
بخش جنبی فیلمنامه/نمایشنامه (ادبیات نمایشی)، در سه ژانر نام‌برده، که یک برنده خواهد داشت.
بخش جنبی نویسنده‌ی نوجوان که یک نفر برنده خواهد داشت و ضمناً نفرات دوم و سوم نیز اعلام می‌شود. این بخش برای گروه سنی زیر 14 سال است.
بخش جنبی تصویرگری (تمامی سبک‌ها و انواع) در سه ژانر نام‌برده که یک برنده خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه تا 15 اسفندماه 1400 فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند. همچنین
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال اثر می‌توانند به وب‌سایت افسانه‌ها به نشانی www.afsaneha.org مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *