ایتالیا جشنواره بین‌المللی روش‌های آموزش تئاتر برگزار می‌کند

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی، فراخوان جشنواره بین‌المللی روش‌های آموزش تئاتر که در کشور ایتالیا برگزار می‌شود، منتشر شد.
براساس فراخوان جشنواره این رویداد فرصتی است به منظور به اشتراک گذاشتن، بحث و توسعه غیرمعمول‌ترین ایده‌ها به منظور آموزش و تمرین تئاتر و از این رو هنرمندان، معلمان، استادان، بازیگران و کارگردانان امکان حضور در آن را دارند. همچنین این جشنواره فرصتی منحصر به فرد برای بیان ایده‌های تحقق نیافته را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.
حضور در جشنواره بین‌المللی روش‌های آموزش تئاتر به ۲ روش مشارکت در جشنواره بدون ارائه آموزش و تولیدات (productions) شرکت‌کنندگان و مشارکت در جشنواره با ارائه آموزش و تولیدات (productions) شرکت‌کنندگان، میسر است.
جشنواره بین‌المللی روش‌های آموزش تئاتر از ۲ تا ۶ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۰ تا ۱۴ مهرماه) در شهر پسکارا برگزار خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند درخواست شرکت در این رویداد را تا ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) به دبیرخانه این جشنواره به نشانی الکترونیکی didatticateatraleiipt@gmail.com، وب سایت https://theatreculture.org/programmes/methodika/ix-methodika-۲۰۲۱/ ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *