افزایش همکاری مشترک بین دانشگاه خوارزمی و حلبچه کردستان

افزایش همکاری مشترک بین دانشگاه خوارزمی و حلبچه کردستان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه خوارزمی و دانشگاه حلبچه کردستان عراق با حضور رؤسای دانشگاه خوارزمی و دانشگاه حلبچه و همچنین مدیران و مسؤولین امور بین الملل دو دانشگاه به صورت آنلاین برگزار شد.
هیأت دانشگاه خوارزمی در این جلسه شرکت داشتند. در ابتدای جلسه، عزیزالله حبیبی ریاست دانشگاه خوارزمی ضمن معرفی دانشگاه به بیان مهمترین مأموریت‌ها و جهت گیری دانشگاه در زمینه ارتباطات بین المللی پرداخت و تاکید کرد که دانشگاه خوارزمی در این زمینه آمادگی همکاری و تعامل کامل با دانشگاه‌های منطقه را دارد.
سپس دکتر مهاباد کامل عبدالله رئیس دانشگاه حلبچه ضمن بیان اهداف این تفاهم نامه ابراز امیدواری کردند که بند‌های مورد نظر این تفاهم نامه بتواند برای هر دو دانشگاه راهگشا باشد. در ادامه مراسم امضای آنلاین تفاهم نامه همکاری برگزار شد.
شایان ذکر است بعد از امضای تفاهم نامه، نشست کارشناسی بین مدیران بین الملل و مسؤولین مربوطه دو دانشگاه برگزار شد و مقرر شد در زمینه‌های تبادل دانشجو، توسعه همکاری‌های مشترک علمی و برگزاری رویداد‌های علمی، کنفرانس‌ها و کارگاه‌های بین المللی اقدامات لازم انجام شود. دانشگاه حلبچه در حوزه‌های علوم انسانی، حقوق، تربیت بدنی، مهندسی و علوم دانشجو می‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *