همراه با یک مسابقه خانوادگی در رادیو سلامت

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، سولماز عطایی تهیه کننده مسابقه «ما خانواده ایم» در این باره گفت: سردبیری و نویسندگی این برنامه را الهه گیوه چی به عهده دارد. این مسابقه کاری از گروه خانواده و سلامت رادیو سلامت است که در آن سه شرکت کننده داریم که همه از یک خانواده هستند. مادر، پدر و فرزند در مسابقه شرکت می‌کنند و با حضور یک کارشناس مشاور خانواده لیلا رحیمیان مراحل مسابقه را طی و امتیاز دریافت می‌کنند.
وی ادامه داد: مجری برنامه مسعود خواجه وند است. طراحی مسابقه «ما خانواده ایم» بر مبنای استعاره‌های که در علم روانشناسی وجود دارد، صورت گرفته است. هر مسابقه در چهار مرحله است و شرکت کنندگان در این چهار مرحله شرکت دارند.
این سردبیر و نویسنده با تاکید بر امتیازات برنامه توضیح داد: کارشناس برنامه در هر مرحله با توجه به پاسخی که شرکت کنندگان بدهند، امتیاز می‌دهد و اگر شرکت کنندگان ۱۵۰ امتیاز را کسب کنند می‌توانند راهی فینال شوند که پایان هر ماه برگزار می‌شود. در نهایت ۲ گروه در فینال مسابقه می‌دهند و راهی خانه سلامت می‌شوند. هر مسابقه به مدت نیم ساعت است و روز‌های فینال یک ساعت روی آنتن می‌رود. در مجموع سعی کرده ایم با آنونس و افکت، اطلاعات را هم غیر مستقیم به خانواده‌ها بدهیم تا چالش‌های مختلف را با موفقیت طی کنند.
مساب «ما خانواده ایم» روز‌های جمعه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی سولماز عطایی پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *