لزوم افزایش خلاقیت در فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست مشترک مدیران فرهنگی، دانشجویی و مفدا شعب دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به کار خود پایان داد.
در دومین روز از این نشست، کمیسیون‌های تخصصی مدیران فرهنگی و دانشجویی و مفدا شعب دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت هم اندیشی و آموزش تشکیل شد. در ادامه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به همراه مدیران فرهنگی، دانشجویی شعب دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان، در بیت الزهرای کرمان حضور یافت.
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به لزوم آموزش‌هایی در زمینه‌های ارتقا فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار داشت: راهکار‌های نفوذ در دانشجویان جهت تغییر در بینش و نگرش و افزایش خلاقیت از جمله اولویت‌ها است.
وی افزود: یافتن قالب‌های جدید مانند پخش مستند و کرسی هم اندیشی برای دانشجویان جهت بحث و گفتگو راجع به آن، برنامه ریزی برای انجام کار‌های فرهنگی برای مخاطبان از یاد رفته مانند دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بین الملل و پرستاران و … برای ایجاد نشاط و انگیزه به عنوان مثال برنامه کوه نوردی، برنامه ریزی‌ها از جمله اولویت‌های کاری دانشگاه‌ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *