لباس کار

لباس کار

لباس کار

ایمنی و راحتی دو مورد از مؤلفه‌های مهم هنگام انجام هر کاری ازجمله کارهای ساختمانی و عملیاتی است. استفاده از وسایل ایمنی در هنگام کار ضروری و پراهمیت است و از بروز اتفاق‌های خطرناک و آسیب‌رسان جلوگیری می‌کند. هر کارگر و پرسنلی در محیط‌های غیر اداری باید از وسایل ایمنی ازجمله کلاه، عینک، لباس و کفش مناسب استفاده کند. لباس کار با پوشاندن کل بدن از تماس هرگونه وسیله‌ی تیز و برنده و مواد خارجی با بدن جلوگیری می‌کند. باغبانی، تراشکاری و فعالیت در کارگاه‌های چوب‌بری ازجمله مشاغلی هستند که به لباس کار نیاز دارند. لباس‌های کار در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند و انواع مختلفی دارند. برخی از آن‌ها دارای جیب‌های متعدد هستند تا وسایل و ابزارآلات موردنیاز را در آن‌ها قرار داد. لباس‌های کار در انواع مختلف یکسره‌ی دوبنده و کاپشن و شلوار طراحی و دوخته می‌شوند و رنگ آن‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. مثلاً، کارگرانی که در شب و محیط‌های تاریک مشغول به کار هستند بهتر است از لباس‌‌هایی استفاده کنند که دارای نوار یا لوگو شبرنگ هستند، تا افراد دیگر را متوجه‌ حضور خود کنند.

انواع لباس کار

هنگام انتخاب لباس کار باید به سایز آن توجه کرد. لباس بزرگ یا کوچک ممکن است برای افراد دردسر ایجاد کند. اگر سایز لباس کوچک باشد ممکن است در هنگام کار نتوان به‌راحتی دست‌ها و پاها را تکان داد و حرکت کرد. برخی از لباس‌های کار در قسمت مچ پا دارای زیپ جهت تنظیم هستند و می‌توان اندازه‌ی آن‌ها را تغییر داد. همچنین مدل‌های دوبنده‌ی لباس کار هم قابلیت تنظیم شدن را دارند.

لباس کار از آلوده و کثیف شدن لباس‌های دیگر جلوگیری می‌کند. برخی از لباس‌های کار ضدآب و ضد آتش هستند و برای مشاغل خاص استفاده می‌شوند. لباس کار تنها برای کارهای کارگاهی و عملیاتی نیست. پزشکان و پرستاران نیز از دیگر افرادی هستند که در هنگام کار موظف به پوشیدن روپوش در بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی هستند. پیش‌بند آشپزها و کافه‌دارها نیز ازجمله لباس‌های کار است. این لباس‌ها دارای تزیینات و رنگ‌های خاص و معمولاً دارای یک جیب در قسمت جلویی هستند. لباس‌های کار کافه و رستوران سبب یک رنگی نیروهای کار می‌شوند و نوعی اتحاد را به وجود می‌آورند.

خرید آنلاین لباس کار زنانه و مردانه

برای خرید آنلاین ابزار ایمنی، لباس کار و روپوش می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کنید. این فروشگاه مجموعه از بهترین لباس‌های کار و وسایل ایمنی برندهای ایرانی و خارجی را گردآوری کرده است تا همه‌ی افراد در کمترین زمان ممکن سفارش و خرید خود را انجام دهند و درب منزل کالای خود را تحویل بگیرند. قیمت تمامی محصولات به همراه جزییات و مشخصات آن‌ها در سایت دیجی کالا درج شده است تا به کمک آن خرید آنلاین مطمئنی را تجربه کرد.

لباس کار مناسب دارای چه ویژگی هایی است ؟

انتخاب یک لباس کار مناسب تا حدود بسیار زیادی بستگی به فعالیت, شرایط آب و هوایی و همچنین میزان اهمیت ایمنی و حفاظتی دارد که قرار است انجام پذیرد. به عنوان مثال اگر فعالیت شما شامل کار با دستگاه هایی می‌شود که مبادله حرارتی بالایی است, بنابراین بهترین انتخاب, لباس کار از نوع سرهمی است که در جنس پارچه آن نسبت پنبه به پلی استر بیشتر باشد. معمولا در حالت کلی نسبت پنبه به پلی استر در لباس کار ۷۰ به سی در نظر گرفته می‌شود, ولی در حالت‌های خاص مانند فعالیت در مکان هایی با مبادله حرارتی بالا بهتر است این درصد بیشتر باشد. به عنوان مثالی دیگری در این زمینه؛ لباس کار مناسب برای شرایطی که با مواد و یا دستگاه‌های مخاطره آمیز سر و کار نداریم و در عین حال هم دمای محیط بالا است( مثلا در فصول گرم سال و یا کار در نقاط گرمسیری) میتوان از انواع لباس کار دو بنده استفاده کرد. در کنار این موضوع مهمترین نکاتی که میبایست در خرید یک لباس کار مناسب مد نظر قرار داد عبارت است از :

لباس کار میبایست کاملا اندازه (اصطلاحاً فیت) باشد. لباس کارهایی که اندازه مناسب ندارند میتوانند به شدت مخاطره آمیز باشند.
هیچ نوع اتصالات و یا آویز اضافه‌ای نباید روی لباس کار وجود داشته باشد.
به این دلیل که معمولا لباس کارها به گونه‌ای هستند که به صورت مرتب و مداوم شسته می‌شوند, دوخت لباس کار باید به گونه‌ای انجام شده باشد که کاملا مقاوم باشد.
اگر برای انجام وظایف شغلی, در شرایطی لازم می‌باشد که آستین‌هایتان را بالا بزنید, بنابراین باید لباس کاری با آستین‌های کوتاه انتخاب نمایید.
هرگز با لباس کاری که تکه‌ای از آن پاره شده و آویزان است مشغول کار نشوید, مخصوصاً اگرسر و کارتان با ماشین آلات مکانیکی و مخاطره آفرین است, احتمال بروز حادثه ناشی از گیر کردن تکه‌ای از لباس در دستگاه وجود دارد.
اگر شرایط محیط کاری شما به گونه‌ای است که با مواد شیمیایی خطرناک سر و کار دارید, لازم است قبل از اقدام به خرید لباس کار, مشخصات مورد نیاز به منظور حفاظت در مقابل مواد شیمیایی را به تولید کننده لباس کار اعلام کنید تا توسط تولید کننده در نظر گرفته شود.
مزایای خرید لباس کار از چیست ؟

آیا امکان سفارشی دوزی محصولات مرتبط با لباس کار  وجود دارد ؟

مرکز فروش لباس کار در تهران

فروشگاه اینترنتی لباس کار و لباس فرم با توجه به تنوع گسترده لباس کار و تولید انواع لباس کار زنانه و مردانه برای مشاغل مختلف, به عنوان بزرگترین مرکز فروش لباس کار در تهران فعالیت می‌کند. شما با مراجعه به وب سایت دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بازار و مراکز فروش لباس کار نخواهید داشت. کلیه مراحل استعلام قیمت,نمونه گیری و ارسال نمونه کار برای مشاهده کیفیت دوخت و برش, ثبت سفارش و در نهایت خرید لباس کار در تیراژ بالا و تکی به صورت آنلاین قابل انجام است. حتی اگر کارگاه و یا کارخانه شما در تهران هم نباشد, میتوانید از شرکت استعلام قیمت بگیرید, درخواست ارسال نمونه کار نمایید و بدون مشکل اقدام به خرید نمایید.

قیمت لباس کار

قیمت لباس کار به عواملی متعددی بستگی دارد. مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت لباس کار عبارت است از : نوع پارچه, تعداد تیراژ سفارش و زمان مد نظر مشتری برای تحویل کار. انتخاب نوع پارچه در تعیین قیمت نهایی و تمام شده لباس کار بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال؛ کاپشن شلوار کاری که با پارچه کجراه دوخته می‌شود از محصول مشابهی که با پارچه کتان دوخته می‌شود قیمت کمتری خواهد داشت. البته که باید این نکته را هم مد نظر قرار بدهید که پارچه کتان کیفیت بالاتری نسبت به انواع پارچه‌های کجراه دارد. تعداد سفارش هم در تعیین قیمت محصول تاثیرگذار است, در تیراژ‌های بالا که در آن طاقه پارچه برای دوخت لباس کار مصرف می‌شود, قیمت نسبت به سفارش های تعداد کم که پارچه متری مورد استفاده قرار می‌گیرد, پایین تر است. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت, انتخاب زمان تحویل است. مشتریانی که زمان تحویل‌شان نسبت به مدت زمان عادی تولید, سریع تر باشد, به دلیل بار اضافه‌ای که پردازش و تکمیل سفارششان روی خط تولید ایجاد خواهند کرد,تولید محصولاتشان نسبت به روند عادی تولید, قیمت تمام شده بیشتری خواهد داشت. البته در پایان باید این نکته را یادآور شویم که ما در خط تولید لباس کار شرکت , با بکارگیری مدرن‌ترین روش های تولیدی همواره روی کارایی و اثربخش سیستم تولید و بهینه سازی فرایندهای داخلی تمرکز کرده‌ایم.

در بحث قیمت لباس کار, چه در دسته بندی لباس کار مردانه و چه در دسته بندی لباس کار زنانه با توجه به اینکه شرکت به صورت تولید کننده عمده در دسته بندی لباس کار فعالیت میکند, بنابراین میتواند قیمت تمام شده را نسبت به قیمت بازار در سطح پایین تری نسبت به سایرین, در عین داشتن توجیه اقتصادی برای شرکت نگه دارد.

لباس کار

ما در شرکت تلاش میکنیم تا تمام فاکتورهای مهم برای انتخاب لباس کار را برای مشتریان در نظر بگیریم. تلاش ما معطوف به کاهش ریسک انتخاب و خرید برای شما است. در ارتباط با کاهش ریسک انتخاب و خرید, خدماتی را در شرکت تعریف کرده ایم که عبارتند از مشاوره قبل از خرید , سفارشی دوزی لباس کار و پرو در محل و همچنین سایزگیری که هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری توسط همکاران بخش تولیدی قابل انجام است .

دسته بندی لباس کار دسته بندی بسیار متنوعی است که شامل مجموعه قابل ملاحظه ای از اقلام و محصولات زیر مجموعه می‌باشد.انواع لباس کار مهندسی, لباس کار صنعتی , تیشرت کار و روپوش پرستاری و پزشکی از جمله این دسته بندی ها است. در کنار این, مواردی نظیر کفش کار , دستکش های کار مخصوص و انواع آن مانند دستکش کار جوشکاری و سایر وسایل حفاظتی برای کار نظیر انواع کلاه کار را نیز میتوان در دسته بندی کلی لباس کار قرار داد.حتی میتوان انواع تیشرت های تبلیغاتی را نیز میتوان در دسته بندی لباس کار لحاظ کرد.

قیمت لباس کار به چه صورت است ؟

قیمت لباس کار بر اساس نوع مدل انتخابی شما و بر اساس پارچه مصرفی(کتان, فامنت کجراه و …) تعیین می‌گردد. بنابراین برای مشخص شدن قیمت, ابتدا باید مدل و جنس پارچه مشخص شود. شما می‌توانید به صورت آنلاین با همکاران فروش ما تماس بگیرید و در کوناهترین زمان ممکن قیمت لباس کار مورد نظر خود را جویا شوید.

تولیدی لباس کار دارد یا صرفا فروشنده لباس کار است ؟

تمامی مدل‌های لباس کاری که در سایت مشاهده می‌کنید در کارگاه خود شرکت تولید می‌گردد و شما از این طریق با تولید کننده اصلی لباس کار که شرکت می‌باشد در تماس خواهید بود. به همین دلیل است که شعار ما تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت است.

امکان گلدوزی و چاپ آرم و لوگوی شرکت روی لباس کار وجود دارد؟

بله, اگر نیاز دارید که ارم و یا لوگوی شرکت روی لباس کاری که از ما تهیه می‌کنید زده شود, ما این امکان را هم برای مشتریان عزیز فراهم آورده‌ایم. از طراحی تا اجرای انواع گلدوزی و چاپ را برای شما انجام خواهیم داد.

نحوه سفارش لباس کار از شرکت به چه صورت خواهد بود ؟

برای سفارش لباس کار از شرکت , کافی است از بین مدل های سایت, مدل مد نظر خود را انتخاب کنید, سپس با کارشناسان فروش ما قیمت و زمان تحویل را هماهنگ کرده و بعد از واریز پیش پرداخت, بلافاصله پروژه شما به صف تولید اضافه می‌گردد.

میانگین زمان تحویل لباس کار چه مقدار است ؟

بسته به حجم سفارش شما, مدت زمان تحویل سفارش لباس کار میتواند از یک الی سه هفته تا به طول بیانجامد. به شما اطمینان می‌دهیم, مدت زمان تحویل سفارش شما, کمترین زمان ممکن خواهد بود. در صورت اینکه برای دریافت سفارش کارتان به هر دلیلی عجله دارید, با همکاران واحد فروش ما در تماس باشید تا تمهیدات لازم برای انجام سفارش شما توسط همکاران ما در واحد تولید اندیشیده شود.

تنوع لباس کار شرکت از نظر مدل به چه صورت است؟

ما تمامی انواع لباس کار را تولید میکنیم : انواع لباس کار بیمارستانی شامل : لباس بیمار, لباس کار و گان جراحی و گان بیمارستانی, انواع لباس کار سرهمی و یکسره, لباس کار خلبانی, لباس کار و دوبنده جین و کتان, لباس کار نیروی خدمات, لباس کار کارگاه های صنعتی و …

تولیدی لباس کار لباس کار

کاربران گرامی به وب سایت لباس کار خوش آمدید، تولیدی لباس کار برای سهولت در خرید لباس کار ایجاد شده است. تامین پوشاک صنعتی تمامی مشاغل موجود در کشور یکی از اهداف مجموعه تولیدی لباس کار لباس کار می باشد. هدف ما تولید محصولات با کیفیت و رضایت مشتریان عزیز است.

درباره‌ی لباس کار
کاربران گرامی به وب سایت لباس کار  خوش آمدید، تولیدی لباس کار حرفه ای لباس کار  از سال 1375 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت لباس کار آغاز نمود، در طول این سال ها با به کار گیری تجربه‌های فراوان، اندیشه های نو و اهداف بلند مدت در زمینه تولید البسه اداری، کاری، تشریفاتی و بهره گیری از تکنولوژی مدرن و روز دنیا به همراه کادری مجرب و متخصص در کشور فعالیت خود را گسترش داده ایم. در تولیدی لباس کار روزانه انواع مختلفی از لباس ها تولید و عرضه می شود و هم اکنون لباس کار تولید کننده انواع مدل لباس کار شیک و پوشاک صنعتی در طرح های مختلف از قبیل: لباس کارگری، لباس کار یکسره، لباس کار دوبنده، لباس کار مهندسی، لباس کار رستورانی، لباس کار تابستانی، لباس کار زمستانی، لباس فرم اداری و… است.

خرید لباس کار حرفه ای در انواع مختلف
تمامی محصولات ما با بهترین جنس و کیفیت در تولیدی تولیدی لباس کار لباس کار تولید و عرضه می‌شود. باعث افتخار ماست که تا به این لحظه تمامی مشتریان رضایت کامل از محصولات لباس کار را داشته اند. هدف اصلی ما رضایت مشتری و در نهایت تحویل کالا با نهایت کیفیت و سرعت می‌باشد. اولویت اول ما کیفیت و استفاده از بهترین جنس برای تولید محصولات و لباس کارها می‌باشد، کافیست یک بار خرید لباس کار خود را انجام دهید تا جزو مشتریان وفادار ما شوید. ما در تولیدی لباس کار  به مشتریان خود پایبند و وفادار هستیم و تمامی مشکلات و مسائلی که ممکن است در ثبت سفارش و یا تحویل کالا به وجود آید را در اسرع وقت حل خواهیم کرد. تمامی محصولات ما بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم از کارخانه برای تمامی مشتریان عزیز ارسال می‌شود و این اطمینان را به شما بزرگواران می دهیم که با خرید محصولات به صورت مادام العمر از خدمات پس از فروش و پشتیبانی بهره مند خواهید شد، ما همیشه در کنار شما خواهیم بود. طراحی و دوخت لباس ها کاملا مطابق با سلیقه مشتریان عزیز می‌باشد و همچنین کلیه لباس کارها از کیفیت بالایی برخوردار است. تمامی محصولات تولید شده دارای گارانتی هستند. تولیدی لباس کار درحال حاضر فروش لباس کارهای خود را به قیمت تولیدی به سراسر کشور ارائه می‌دهد تا مشتریان گرامی در خرید لباس کار حرفه ای و شیک مشکلی نداشته باشند.

فروش عمده لباس کار
تهیه لباس کار عمده در شهرستان‌های کوچک همیشه معضلی برای کارفرمایان عزیز بوده است. لباس کار با ایجاد شرایط فروش آنلاین لباس کار و ارسال آن به شهرستان‌ها بدون نیاز به حضور مشتری در محل فروشگاه، سعی در رفع این مشکل کرده و خرید عمده لباس کار را با آسان‌ترین روش ممکن فراهم کرده است.

شما می توانید لیست قیمت لباس کار را در سایت مشاهد نمایید. ما سعی کرده‌ایم که با توجه به شرایط بد اقتصادی و درک کارفرمایان عزیز کلیه لباس کارها در تهران و شهرستان ها را با قیمت یکسان بدست همه عزیزان برسانیم. تولیدی لباس کار  انواع سفارش دوخت لباس کار را می‌پذیرد.

کارگاه تولیدی لباس کار

با نگاهی کوتاه به تاریخ بشر، متوجه میشویم که پوشاک همواره یکی از نیازهای اصلی و ابتدایی هر انسانی بوده است. با پیشرفت و توسعه صنایع مختلف، طراحی لباس ها نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده و اهداف استفاده از آنها متنوع تر گردیده است. یکی از کاربرد های حساس و ضروری لباس‌ها، استفاده از آنها در سازمانهای مختلف و محیط کار می باشد. بنابراین، اگر شما هم به دنبال کارگاه تولیدی لباس کار هستید و قصد تهیه لباس کار مرغوب و با قیمت مناسب را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه، یک گروه تولید کننده لباس کار که در این زمینه معتبر و با سابقه است را معرفی خواهیم کرد. اما قبل از اینکه به سراغ بررسی تولید، قیمت و فروش لباس کار برویم، بد نیست که مختصری از لباس کار و ضرورت استفاده از آن را بدانیم.

ویژگی ها و کاربرد لباس کار

امروزه، لباس کار به یکی از ملزومات ضروری هر شغلی تبدیل شده است. از مشاغل کوچک گرفته تا صنایع بزرگ و پیچیده که استفاده از لباس کار را جزئی از قانون خودشان در دستور کار دارند. حتی اگر مدارس را محل کار دانش آموز در نظر بگیریم، آنها نیز لباس کار مخصوص به خودشان دارند. لباس کار که لباس فرم هم خوانده می‌شود، کاربردی فراتر از پوشش دادن بدن دارد. معمولا، نهادها و مشاغل مختلف، مانند: رستورانها، کارخانه‌ها، پادگانها، ادارات دولتی و… لباس فرم مورد نیازشان را از کارگاه‌های تولیدی لباس کار تهیه میکنند. یکی از مهمترین دلایل کاربردی لباس کار در صنعت و به خصوص مشاغل پر خطر، محافظت از سلامت کارکنان در حین کار با ابزار مختلف می باشد. علاوه بر این، لباس کار برای یک شکل نمودن پوشش ها و ایجاد نظم در نهاد مربوطه استفاده میشود. حتی در برخی از اماکن، از تنوع رنگ و طرح لباس کار بمنظور تعیین سلسله مراتب سازمانی استفاده می‌شود. انتخاب و به کار گیری مواد اولیه با کیفیت در کارگاه تولیدی لباس کار منجر به تولید کالای مرغوب و همینطور افزایش اعتبار تولیدی لباس کار میشود. پارچه و نخ، دو مورد از پرمصرف ترین مواد اولیه می باشند که انتخاب جنس و استفاده از آنها در کارگاه تولیدی لباس کار، توسط کارشناسان انجام میشود. این انتخاب، متناسب با نوع لباس کار و مشاغل گوناگون، متفاوت است. به عنوان مثال: اگر یک کارگاه تولیدی لباس کار، قصد تولید لباس کار آتش نشانی را داشته باشد، بایستی که از پارچه های مقاوم در برابر حرارت آتش استفاده نماید تا اینکه کالای باکیفیت تری را ارائه دهد.

انواع لباس کار

هر کارگاه تولیدی لباس کار، می تواند با توجه به امکانات خودش، یک یا چند نوع از لباس فرم را تولید و عرضه کند. لباس فرم های تولید شده در کارگاه تولیدی لباس کار را می‌توان با توجه به فاکتورهای مختلفی دسته بندی کرد. مثلاً، از لحاظ جنس پارچه در دسته های کتان، ویسکوز، پلی استر و… قرار می گیرند. البته، ممکن است یک یا چند نوع از این الیاف در پارچه وجود داشته باشد که در این صورت، درصد هر کدام از الیاف را بر روی محصول درج می کنند. از طرفی دیگر، لباس فرم ها را از لحاظ میزان پوششی که ایجاد میکنند، در گروههای زیر دسته بندی قرار میدهیم:

_ لباس کار دو تکه: شامل پیراهن و شلوار می شود.

_ لباس کار یک تکه: معمولاً از یک زیپ برای پوشیدن آن استفاده می شود. این نوع لباس را بیلرسوت می نامند.

_ نوع دیگر آنها، به شکل دو بندی هستند که البته بیشتر پایین تنه را پوشش می‌دهد.

بررسی قیمت لباس کار

همانطور که گفته شد، هر کارگاه تولیدی لباس کار، می تواند یک یا چند نمونه محصول داشته باشد. از آنجا که مواد مصرف شده در تولیدات کارگاه تولیدی لباس کار، از لحاظ مقدار و جنس با هم فرق دارند، قیمت لباس کار ها نیز متفاوت میباشد. البته، عوامل دیگری مانند: میزان خرید که عمده و یا خرده باشد هم در قیمت فروش لباس کار تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه، به معرفی مجموعه لباس کار لباس کار میپردازیم. در کارگاه تولیدی لباس کار لباس کار، دسترسی به انواع مختلفی از لباس کار امکانپذیر میباشد.

لباس کار لباس کار
این مجموعه، تولید کننده لباس کار میباشد و سابقه درخشانی در این زمینه دارد. در گروه لباس کار لباس کار، از مواد اولیه با کیفیت جهت تولید انواع محصولات استفاده می شود که همین عامل موجب استقبال و رضایت مشتریان بسیاری شده است. وب سایت فروشگاهی این تولید کننده لباس کار به نشانی www.safesho.com میباشد. برای ورود به فروشگاه اینترنتی این مجموعه، می توانید بر روی لینک عنوان این پاراگراف کلیک کنید و یا لباس کار لباس کار را در گوگل جستجو کنید. این فروشگاه اینترنتی، ویترین و طیف وسیعی از لباس فرم های گوناگون را ارائه می کند. شما هم می توانید قیمت لباس کار مورد نظرتان را در این وبسایت مشاهده کرده و سفارش خودتان را از هر نقطه‌ای به صورت عمده و یا خرده ثبت نمایید. همچنین، برای مشاهده محصولات مختلف گروه این بازرگانی و ثبت سفارش حضوری، می توانید به شعبه این فروشگاه که در خیابان گمرک تهران واقع شده است مراجعه نمایید. در بین محصولات این فروشگاه، علاوه بر انواع لباس کار، تجهیزات و لوازم دیگری هم وجود دارند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

انواع محصولات کارگاه تولیدی لباس کار لباس کار لباس کار
در بسیاری از مواقع، با شنیدن عبارتهای کارگاه تولیدی لباس کار و یا لباس فرم، ذهن ما به سمت پیراهن و شلوار کار میرود. اما لباس و پوشش های ایمنی، محدود به این دو مورد نشده و علاوه بر این ها، وسایل دیگری مانند: کلاه، کفش، عینک و… هم جزء پوشش های ایمنی می باشند. مجموعه لباس کار لباس کار، در کارگاه تولیدی و فروشگاه خودش، تمامی محصولات و لوازم ایمنی را تولید و عرضه مینماید. انواع کفش کار و کلاه ایمنی، دستکش کار، تیشرت کارگری، پوتین نظامی، کفش کوهنوردی، ماسک پزشکی و… تنها گوشه ای از کالاهای ایمنی گروه لباس کار لباس کار می باشند که برای حفظ سلامت شما دوستان عزیز ارائه شده است. برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات مختلف این مجموعه، پس از ورود به وب سایت لباس کار لباس کار، از منوی اصلی (گوشه بالا و سمت راست صفحه)، دسته و کالای مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید. کارگاه تولیدی لباس کار لباس کار، توانایی تولید و فروش لباس کار در سطح خرده و عمده را دارد. بنابراین، گروه لباس کار لباس کار، آماده همکاری و قبول سفارش از نهاد های کوچک و بزرگ می باشد. این بازرگانی، به کمک پرسنل با تجربه خود و با بهره گیری از طرح های متنوع، تجهیزات و مواد اولیه مرغوب به سلیقه های بسیاری پاسخ داده و در جهت رضایت مندی شما مشتریان گرامی، تلاش میکند. امیدواریم که شما هم با انتخابی صحیح و هوشمندانه، در جهت افزایش ایمنی و زیبایی محیط کار خودتان گام بردارید

لباسکار

نیاز اصلی هر شخصی لباس می باشد و در هر شغل و جایگاهی از اهمیت ویژه ای برخودار است.نوع پوشش در هر ارگان یا سازمانی متفاوت بوده و بیانگر شغل آن شخص در حیطه ی کاری او می باشد.

عینک ایمنی کار

چشم در هر جانداری به خصوص انسان از حساس ترین و مهم ترین اعضای بدن محسوب می شود و بنابراین باید از چشم به هنگام کار محافظت کامل بشود و از وارد شدن کوچکترین آسیبی به آن جلوگیری نمود.

جعبه ابزار

جعبه ابزار یک وسیله ی لازم در هر صنف و شغلی به حساب می آید که بسته به نوع شغل ، ابزار هر کاری متفاوت است. جعبه ابزار ها ابعاد و طرح های متفاوتی دارند وبا توجه به شغل مورد نظر ، نوع و اندازه آن ها فرق می کند.

کلاه ایمنی

کارگاه تولیدی کلاه ایمنی باید در تولید محصولات خود از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه استفاده نموده و محصولی با کیفیت و مورد اطمینان را به دست مصرف کننده برساند .

دستکش
برای حفاظت از پوست دست و جلوگیری از برخورد اشیا آلوده با دست ، جلوگیری از سرمای شدید که باعث آسیب به پوست دست می شود و … می توان از دستکش استفاده کرد .استفاده از دستکش در مشاغل مختلف بسیار مهم و ضروری بوده و در سلامتی افرادی که از آن در حین کار استفاده میکنند نقش بسزایی دارد

کفش ایمنی کار
کفش ایمنی یکی از ابزار های مهم در مشاغل پر مخاطره می باشد، در مشاغلی مثل برقکاری ،و یا محیطی که سلامت پا را به خطر بیاندازد پوشیدن کفش ایمنی بسیار ضروری می باشد.
لباس کار مهندسی متریک کد 002
لباس کار مهندسی متریک کد 002

در حقیقت این لباس کار دارای دو تکه ی مجزای کاپشن و شلوار می باشد.

جنس لباس از فلامنت کجراه بوده و دارای آستر توری در قسمت داخلی است.

این محصول از کیفیت پارچه و دوخت خوبی برخوردار بوده و در رنگ های متنوعی عرضه شده است.

در کاپشن 6 جیب بزرگ در قسمت جلو و دو جیب کوچک در ناحیه سینه و روی بازو تعبیه شده است تا دسترسی به ابزار مورد نیاز را به راحتی فراهم کند.

همچنین در شلوار دو جیب در قسمت جلویی،

دو جیب در پشت و همچنین یک جیب در قسمت کناری قرار گرفته است.

نحوه بسته شدن کاپشن از دو طریق دکمه و زیپ فراهم شده است.

همچنین تنوع رنگ این ست لباس کار مهندسی متریک 002 انتخاب را برای مشاغل مختلف آسان نموده است.

لباس کار دوتیکه
درمحیطهای صنعتی ، استفاده از تجهیزات ایمنی ، طبق دستور وزارت کار در ایران الزامی می باشد . استفاده از لباسکار و کفش کار حداقل تجهیزات ایمنی مورد نیاز است. حتی اگر از دستکش کار ، عینک ایمنی ، ماسک تنفسی و … نیز استفاده نشود. لباس کار ، از نظر تیپ ظاهری ، به دو دسته کلی تقسیم می شود :

لباس کار دوتکه که شامل یک کاپشن جهت پوشش بالا تنه و یک شلوار جهت پوشش پایین تنه می باشد. این دو بخش مستقل و جدا از هم می باشند و می توان هریک را بدون دیگری استفاده کرد.

لباس کار یکسره یا لباسکار سرهمی که بخش پوشاننده بالا تنه و پایین تنه بهم متصل بوده و قابل جدا شده نیستند.

بنا به شرایط کار و سلیقه افراد ، این دو تیپ کلی لباس کار در کارهای مختلفی قابل استفاده می باشند . البته یادآور می شویم که هر دو نوع لباس کار یکسره و لباس کار دوتکه نیز از پارچه های مختلف با مشخصات گوناگونی تولید می شوند و کیفیت ها یکسان نیست.

معمولا برای مهندسان و کارشناسان و سرپرستان لباس دوتکه با کیفیت و دوخت خوب سفارش می دهند. در مکانهایی که حرارت وجود دارد از پارچه های کتان و تمام نخ که کمی مقاومت حرارتی دارند بیشتر استقبال می شود. اما پارچه فلامنت نیز طرفداران خوبی دارد.

بخصوص در مناطق جنوبی کشور که آب و هوای گرم و مربوط حکمفرماست و لباس کار ضخیم باعث تعرق بیشتر می شود.در این بخش چند محصول شیک و مشتری پسند خدمتتان معرفی می کنیم.

 

منبع : لباس کار

https://safesho.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *