عین‌اللهی: ایجاد رشته مقاطع جدید بر اساس نیاز کشور و کارآفرینی باشد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، هشتاد و یکمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وزارت بهداشت و اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی برگزار شد.
وزیر بهداشت، با تاکید بر نیاز به تصویب رشته‌های پر کاربرد در راستای حل مشکلات کشور گفت: گاهی لازم است رشته‌ها و رشته مقاطعی به صورت موقت و مقطعی دایر شود و پس از مرتفع شدن نیاز جامعه، رشته‌های مذکور تغییر ماهیت بدهند.
وی افزود: لذا ایجاد رشته‌ها و رشته مقاطع باید بر اساس نیاز کشور و کارآفرینی در رشته‌های مختلف در جهت حل مشکلات کشور باشد و بهره گیری از نیاز‌های معاونت بهداشت و معاونت درمان بایستی سرلوحه برنامه‌های جدید قرار بگیرد.
در ادامه این جلسه ابوالفضل باقری‌فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیحاتی در خصوص اعضای جدید شورای عالی برنامه ریزی و اهمیت این شورا و برنامه‌های آتی شورا ارائه کرد.
وی خاطرنشان کرد: نظرات معاونت‌های درمان، بهداشت و غذا و دارو در شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی بسیار مهم است و شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی با جدیت تمام بر اساس نیاز کشور و با برنامه‌های تحولی اقدام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *