آزمون دانشنامه پزشکی آغاز شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از امروز ۱۱شهریور ماه ۱۴۰۰ آغار شد و تا ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.
تعداد داوطلبان شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی ۴ هزار و ۵۵۷ نفر و تعداد داوطلبان سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی ۴۰۹ نفر است.
آزمون‌های مذکور در دو بخش کتبی «چهارگزینه‌ای و شفاهی» در قالب ۱۰ قطب دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کشور «مازندران، اهواز، تبریز، همدان، شیراز، زنجان، اصفهان، کرمان، مشهد و استان تهران» به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.
آزمون کتبی در دو نوبت صبح و عصر در روز‌های پنج شنبه ۱۱ شهریور ماه و شنبه ۱۳ شهریور ماه و آزمون شفاهی در دو نوبت صبح و عصر ۱۲ شهریور ماه و یکشنبه ۱۴ شهریور ماه برگزار می‌شود.
آزمون شفاهی برای رشته تخصصی روانپزشکی و رشته‌های فوق تخصصی روانپزشکی کودک و نوجوان، جراحی عروق و جراحی قلب و عروق علاوه برآزمون الکترونیک شامل آزمون عملی و مصاحبه نیز است که مطابق جدول ذیل در مراکز مذکور برگزار خواهد شد و کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر درحوزه تعیین شده حضور پیدا کنند.

آزمون دانشنامه پزشکی آغاز شد

 آزمون دانشنامه پزشکی آغاز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *