گشت ارشاد

گشت ارشاد مورچه رو با یه فیل سر بند گرفت. فیل به جرم ایجاد رابطه نامشروع یه صدتا شلاق خورد تا اینکه نوبت خانوم مورچه شد. طفلی زد زیر گریه که حاج آقا ! شما انتظار داری همه مثل خانوم چرخنده دچار تحول مثبت بشن؟ خب بعضیا مثل من گمراه این توفیق رو ندارن حالا هم تو رو به حرمت اعتقادات به من رحم نمیکنی به این بچه فیلی که تو شکم دارم رحم کن.
پاول دوروف مدیر عامل سیستم پیام‌رسانی تلگرام به بی بی سی گفته که ایران از من خواسته آدرس بعضی کاربران تلگرامو بدم چون این کاربران به مقامات سفارش پیتزا سبزیجات دادن ، حالام پیتزا آماده است اما مقامات میگن متاسفانه آدرس این کاربران رو گم کردن . این مردیکه پاول دوروف هم آدم سیاه نمایی بوده و بدون توجه به پیوندهای گرم میان مردم و مسوولین با خودش فکر کرده آخه کی به فلان مقام سفارش پیتزا می ده؟ بنابراین آدرس ها رو نداده. خب همه مون می دونیم که مقامات هم حق داشتن. خداوکیلی با این همه پیتزا که از دهن افتاده چکار کنن اینه که تلگرام رو ساعاتی مسدود کردن و باز دوباره باز کردن و آقای دوروف گفته :”احتمالا دوباره می بندن”.خدمتتون عارضم که البته دم انتخاباتی این شل کن سفت کن ها اتفاق می افته که حقیقتن به صلاحمون هم هست والا ممکنه تو مجلس دیگه نه قاضی پور داشته باشیم نه رسایی، به جز این چون من مصداق این شعرم:
هرکسی را که بخت برگردد
اسب او در طویله خر گرد
گر عروسی کند به شهر زنان
شب اول عروس نر گردد
فلذا می دونستم پامو بذارم تو تلگرام و کانال بزنم فرداش بربندون میشه با این وجود ما ملت کلا عادت داریم که جلوی هرچی که بهش عادت کردیم رو بگیرن اما سوالم اینه که این وسط تکلیف خیلی از بزرگان کشور (اعلی الله مقامهم فی تلیغرام)و همینطور دوستان ارزشمدار که الحمدالله نسبتشون به مابقی کانال ها و کاربرای تلگرام ده به یکه چی میشه؟ دوستانی که شیر فلکه دستشونه حالا به ما رحم نکردن دست کم به بچه فیلی که این دوستان تو کانال های متبرکشون داشتن هوا میکردن رحم کنن چون درسته عمده لینک های این دوستان ریشه یابی تبار صهیونیستی فیسبوک و تلگرام و … است اما اگه دقت بفرمایید همه شون گوشه سایتشون لینک دادن به همین شبکه ها و الحمدالله خیلیهاشونم تو تلگرام السابقون و السابقونند فلذا همچنان که علامه دهخدا در امثال وحکم فرمود:”لوطی اگه نگه دنیا به اونجام ، دلش میگیره” لهذا دوستان فیلیترینگ سعی کنند زیاد این هشدارها درمورد تلگرام و …رو جدی نگیرن چون واقعا ارسال نقطه نظرات کوروش در مورد مسایل روز منجمله پراید، عکسای فرزاد حسنی تو آسانسور دانشگاه پیام نور برازجان و جا زدن مناظر گراند کانیون به عنوان جلوه های طبیعت الیگودرز و از همه مهم تر کلمات قصاری مثل :”می رینم” استاد اکبر عبدی، چندان خطری برای باورهای دینی مردم نداره اما در عوض اگه تلگرام رو ببندن بچه های با حال ارزشی کجا می خوان با این سرعت برای بستن فلان خیابون، یا تحصن فلان جا یا بهم زدن فلان مجلس قرار و مدار بذارن؟! اآقای مسوول!اگه تلگرام رو بستید و اینجور قرار مدارهای دلواپسانه به اضافه اون بدوبیراهی که به این و اون می گن دیگه به این سهولت انجام نشد، شما مسوولیت این ناامنی و بی ثباتی رو گردن می گیری؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *