محمد قربانی

پژوهشگر زنجانی برنده مدال برنزمسابقات بین المللی اختراعات ژنو سوئیس شد

محمد قربانی پژوهشگر زنجانی برنده مدال برنزمسابقات بین المللی اختراعات ژنو سوئیس شد

محمد قربانی ، مخترع و نویسنده زنجانی با اختراع «سیستم کنترل ماژولار جت هیتر» در مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری‌های سوئیس ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان، مدال برنز را کسب کرد.
محمد قربانی متولد سال ۱۳۶۲ دارای دو عنوان کتاب چاپ شده در حوزه‌ی برنامه‌نویسی و چندین اختراع مختلف است که برنده‌ی مدال نقره در مسابقات جهانی اختراعات شده است.

محمد قربانی

محمد قربانی یکی از فعالان حوزه‌ی تکنولوژی و توسعه سیستم است که سالهاست در این زمینه کار و فعالیت کرده و افتخارات عدیده‌ای در این زمینه داشته و اختراعات وی در مجلات بین المللی نیز به چاپ رسیده است.
وی با بیان این‌که فدراسیون جهانی مخترعان یکی از سازمان‌های پیشرو در حوزه اختراع و نوآوری درجهان است، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف اصلی فدراسیون، بسترسازی و قدردانی از جامعه مخترعان و نوآوان بوده است. برهمین اساس فدراسیون پس از دریافت مصوبات لازم با اعمال تمهیدات ویژه فرصت عضویت در بخش (مخترعین تایید شده فدراسیون جهانی مخترعان) INV را برای مخترعان سراسر جهان فراهم کرده است.

محمد قربانی

وی بیان کرد: در جریان این مسابقات، ۶۵۰ اختراع از ۳۵ کشور جهان در این رویداد ثبت نام کرده بودند، کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، مراکش، ایران، قطر، بحرین، انگلستان، لبنان، لهستان، چین و غیره در این عرصه حضور داشتند.
این مخترع با اشاره به اعلام نتایج اولین دوره مسابقات آنلاین بین المللی اختراعات و نوآوری‌ها ویژه اعضاء فدراسیون جهانی مخترعان، گفت: اولین دوره مسابقات بین المللی مخترعان و مبتکران، ویژه اعضای INV، از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ برابر با ۲۷ الی ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.
محمد قربانی در مورد اختراع خود که مقام سوم را در مسابقات ژنو سوئیس کسب کرده چنین گفت:
این اختراع از نظر‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و ایده‌ی آن از زمانی جرقه خورد که گلخانه‌اش به دلیل استفاده از یک جت هیتر آتش گرفته و با خاک یکسان شده بود، وی برای حل این معظل که کسب و کارهای دیگری نیز درگیر آن بودند دست به کار شده و بعد از تلاشهای یکساله‌ی خود به اختراعی دست یافته که با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و با استفاده از پایش لحظه‌ای شرایط محیطی و با استفاده از تطابق دادن این ورودی‌ها با اطلاعات داخلی خود اقدام به نشان دادن عکس العمل‌های خاص در شرایط خاص میکند و نتیجه‌ی کار این است که با هزینه‌ی بسیار اندک یک سالن بزرگ را می‌توان به راحتی با استفاده از این اختراع کاملا هوشمند مدیریت کرد.
محمد قربانی در پایان با آرزوی موفقیت برای تمام جوانان و کار آفرینان ایرانی گفت که امیدوار است دولت جدید با وجود مشکلات بتواند با اعتماد به جوانان نخبه، بر مشکلات فائق آید.

انتهای پیام /پ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *