پروژه مشترک ایران – آلمان (راهبردها)

پروژه مشترک ایران – آلمان (راهبردها)
مقدمه :
وب سایت ها متشکل از صفحات مرتبط به هم است که اطلاعاتی را در اختیار بیننده قرار میدهد . یک وب سایت علاوه بر ایجاد ارتباط و معرفی دارنده سایت، امکان اطلاع رسانی به روز، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز فراهم آورد.
داشتن وب سایت برای یک شرکت بسیار حیاتی و مانند داشتن یک دفتر کاری مجزا در سطح بین المللی و کاتالوگ قدرتمند تبلیغاتی اما با مزایای فراوان تر نسبت به آن است .
از مزایای داشتن وب سایت به موارد زیر می توان اشاره کرد :
1-در دسترس بودن :
وب سایت شما در هر زمان از روز و از هر نقطه از دنیا همواره اطلاعات و محصولات و خدمات شرکت شما را در تمامی ساعات در اختیار کاربران قرار میدهد و مشتریان می توانند به اطلاعاتی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند .
2- کاهش هزینه ها:
شما علاوه بر تلفن ، فکس و ادرس پستی ، یک راه ارتباطی دیگر با مشتریان خود دارید ، نمایشگاه بین المللی محصولات و دستاورد های شما با کمترین هزینه همیشه برپاست – بدون اینکه قبض آب برق و گاز و مالیاتی داشته باشد .
3- بازاریابی قوی :
وب سایت شما بازاریاب 24 ساعته شماست و موتورهای جستجو مانند گوگل یاهو و بینگ و … بدون هزینه برای شما بازاریابی میکنند .
4- ارایه محصولات :
ارایه محصولات ویژه در سایت به آسانی انجام می شود در صورتیکه دستیابی به مشتریان از طریق تلفن، ارسال نامه، یا فاکس ممکن است زمان بر و در عین حال پرهزینه باشد.
5-ارتباط نامحدود با مردم خارج از مرزهای جغرافیایی :
امروزه یکی از راههای فعالیت در خارج از مرزهای کشور داشتن یک سایت چند زبانه است که می توان به راحتی تجارت خود را گسترش داد و به بیرون از مرزها برد و تقریبا هیچکس نمی تواند مدعی فعالیت خارج از مرزهای جغرافیایی شود در حالی که وبسایتی ندارد.
6- ارتباط آسان با مشتری ها:
اظهار نظر در محیط شبکه اینترنت برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. بنابراین خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.
تجارت الکترونیک در جهان ، علمی کاملاً ساده و جا افتاده است. اما متاسفانه در ایران به دلایل گوناگون این مورد هنوز برای مردم ما امری نا آشناست. البته پیش بینی می شود تا دو سال آینده اوضاع کاملاً عوض شود. اما اگر شما آن روز بخواهید تازه پا به عرصه اینترنت و تجارت الکترونیک بگذارید ، دیگر به پای کسانی که امروز شروع کرده اند نمی رسید. پس همین امروز برای برپایی وب سایت خود اقدام کنید.برای ایجاد یک وب سایت توانا و موفق ، دارا بودن یک ظاهر زیبا و جذاب که در عین ظرافت گویای توانمندی های تجارت شما باشد بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *