ریز بخش های 1400 در پروژه مشترک ایران المان

ریز بخش های 1400 در پروژه مشترک ایران المان

Seo On Page

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

ما با داشتن تجربیات بسیار در این زمینه وب سایت های پیشنهادی را در هنگام کد نویسی اصول سئو را رعایت کرده و سایت را بهینه شده توسعه خواهیم داد .

 

مدیریت منو ها :

منو ها برای دسترسی ساده تر در وب سایت ها قرار می گیرند . امکان مدیریت منو ها و درج منو و شاخه بندی آنها به تعداد نا محدود با امکان اتصال به صفحات دلخواه در دسترس شما خواهد بود .

برای نمونه منو وب سایت خالص سازان در زیر امده است :

 

 

 

 

مدیریت صفحات :

امکان مدیریت صفحات وب سایت و اضافه کردن صفحات ثابت به دلخواه و تعداد نا محدود .

 

مدیریت ایمیل ها:

امکان ساخت ایمیل ها بر روی دامنه های فوق بصورت دلخواه وجود دارد . برای نمونه می توانید برای مدیریت ایمیل Manager@meinepizzaliebe.deبرای بخش مالی Accounting@@meinepizzaliebe.de و برای افراد مختلف با اسامی مانند info@@meinepizzaliebe.de ایمیل ساخته و با ان به مکاتبات اینترنتی بپردازید.

 

مدیریت بنر ها یا اسلایدر :

اسلایدر ها تصاویری هستند که در تصویر به صورت خیلی ساده مفهوم مورد نظر شما را میتوانند منتقل کنند . اسلایدر ها بهترین ابزار برای انتقال اسان تبلیغات به کاربران و مشتریان هست ،و یکی از مسائل مهم در وب سایت ها می باشند .

امکان مدیریت تک تک اسلاید ها در اختیار کاربر بوده و می تواند آنها را ویرایش و حذف کند .

 

مدیریت قسمت های خاص :

امکان مدیریت کلمات کلیدی و سایر متا تگهای سایت ، مدیریت لوگوی وب سایت ، عنوان پیش فرض صفحات فوتر و سایر بخش های خاص مربوط به هر بخش در دسترس خواهد بود .

 

مدیریت کالری تصاویر :

گالری تصاویر یکی از بخش های مهم سایت است . برای استفاده از این منظور گالری خاصی طراحی شده که با استفاده از فریمورک آنگولار توسعه داده شده .

تصاویر این گالری به صورت رندوم با افکت های مختلف و زیبا تغییر یافته و بهترین پیام را در تصاویر به بازدیدکننده منتقل خواهند کرد .

مدیریت گالری ویدیو ها:

وب سایت قابلیت پخش هر گونه فایل ویدیویی را از منابع داخلی یا خارجی را داراست .

 

مدیریت گالری فایلها :

مدیریت فایلهای سایت با امکان آپلود فایل دلخواه و قابلیت استفاده از آن در بخش های مختلف با آپلودر قدرتمند و هوشمند با قابلیت resume کردن فایلهای حجیم .

 

نمایش گرافیکی نمونه مشتریان یا شرکت های همکار :

این امکان به شما اجازه میدهد صنایع مربوط به شرکت را به صورت گرافیکی نمایش دهید . برای نمونه شرکت شما با چه شرکتهایی در ارتباط است و محصولات خروجی شما در کدام صنایع مورد استفاده قرار میگیرند . این قابلیت به شما اجازه میدهد اهمیت خود را به بیننده القا کنید .

 

بخش اخبار :

اخبار و اطلاعیه های مهم شرکت در این بخش ساماندهی خواهند شد . با استفاده از این بخش می توانید به بازدیدکننده ها و مشتری ها نشان دهید که در شرکت شما چه فعالیت های در حال انجام می باشد . برای نمونه می توان از کلاسهای برگزار شده در مجموعه مقالات و اخباری نوشت و در وب سایت انتشار داد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *