جشنواره مجازی فرهنگ، هنر، شعر و داستان ایران کهن

به گزارش روابط عمومی جشنواره مجازی فرهنگ، هنر، شعر و داستان ایران کهن، آیین اختتامیه جشنواره مجازی شعر و داستان ایران کهن پیش از ظهر امروز به‌صورت مجازی و آنلاین از طریق سامانه اسکایپ برگزار شد.
دبیر جشنواره در این آیین گفت: فراخوان جشنواره از یکم اردیبهشت در بخش‌های اینفوگرافیک، پوستر، عکاسی با موبایل، فیلم کوتاه، شعر و داستان کوتاه و دلنوشته منتشر شد و فرصت دریافت آثار بعد از یک بار تمدید، ۱۰ اردیبهشت به پایان رسید

علیرضا ناظمی با اشاره به اینکه آثار از طریق ایمیل جشنواره دریافت می‌شد، خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۳۰ اثر به مرحله داوری رسید.
وی هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را انعکاس آموزه‌های اخلاقی و رفتارهای اجتماعی مرتبط با ایران کهن از طریق هنر عنوان کرد.
در ادامه نفرات برتر هر بخش معرفی شدند:
در رشته عکاسی با موبایل «سودا رسولی» رتبه سوم، «ناصر دوستان» رتبه دوم و «سید سعید رسولی» رتبه اول این بخش را کسب کردند.
«محمد رضا اکبری» و «مریم اسدی» به ترتیب رتبه سوم و دوم بخش فیلم کوتاه را کسب کردند و مقام اول این بخش به «اکبر حاتمی» رسید.
در رشته دلنوشته رتبه سوم را «حسین نصیری» کسب کرد و مقام دوم به «لیلا نوری» رسید. در این بخش «مرضیه حسینی» موفق به کسب مقام اول شد.

«حسین نصیر تنها» به‌عنوان نفر سوم بخش پوستر انتخاب شد. در این بخش هیات داوران اثری را به‌عنوان مقام دوم و اول انتخاب نکرد.
در رشته شعر کهن «سپهر دوانی» به‌عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد و رتبه سوم به «داوود ارزگر» رسید. مقام دوم به «احمد قاضی‌پور» و در این بخش «محمد قربانی» موفق به کسب مقام اول شد.
نفرات برتر موفق به کسب جوایز و لوح و تندیس جشنواره شدند.

انتهای پیام /پ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *