بازاریابی و شبکه‌سازی فروش محصولات توسط کارگزاران برون‌مرزی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بخشی از صادرات محصولات نانوی ایران‌ساخت، توسط کارگزاران برون‌مرزی انجام می‌شود. این تیم‌ها درکشور‌های مختلف به بازاریابی و شبکه‌سازی فروش محصولات مشغول هستند.
در حال حاضر این کارگزاران در ۸ کشور ایتالیا، انگلیس، ترکیه، مالزی، اسپانیا، تایلند، فیلیپین و کنیا فعالیت می‌کنند و بازار بین‌المللی محصولات ایران‌ساخت نانو را توسعه می‌دهند.

ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تلاش است تا به صورت مستمر به تعداد این کارگزاران بیفزاید. کارگزاران صادراتی به‌عنوان همکاران این ستاد، در دیگر کشور‌ها مشغول فعالیت هستند.

با همکاری این کارگزاران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بازار محصولات نانو فناوری مانند دستگاه الکتروریسی صنعتی در ایتالیا، خدمات کارگزاری و برندینگ خارجی در انگلیس، خدمات کارگزاری و بازاریابی محصولات نانو در ترکیه، محصولات پلیمری در مالزی، همکاری برای برگزاری نشست مشترک در اسپانیا، محصولات بهداشتی نانو در تایلند، تجهیزات تشخیص کرونا در فیلیپین و محصولات پلیمری و بهداشتی در کنیا توسعه یافته است.

صادرات محصولات باکیفیت ایرانی یکی از اهدافی است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری کارگزاران صادراتی دنبال می‌کند. این اتفاق به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک کرده است تا برای محصولات و خدمات خود، مشتریانی در دیگر کشور‌ها بیابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *